Some recently taken pictures

I haven't been active for a while, music has occupied most of my spare time. But when I get the time I try to take a few photos though.


A hedgehog made its way into my house a few days ago... Poor guy didn't except to just walk into a new enviroment.


A less detailed view to let you know I'm not lying :P


Uncut :P An Otter with cub in its mouth, I could almost pat it.


And again, first time ever I see one in the wild and I managed to get pretty nice shots of it too!

Kommentarer
Postat av: Pamela

OMG shiit såå coolt att se en utter, har jag aldrig gjort. O kul att du hade din kamera m dig :) Verkligen fina bilder =) skoj att du fick sällskap av en igelkotte :) Kul att du uppdaterat :)

2009-07-16 @ 20:39:51
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Elina

Nice blogg! Gillar dina texter...

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? =)



XoXo

2009-07-16 @ 21:16:33
URL: http://klassensfru.blogg.se/
Postat av: abrahamsson

Hej, ville bara säga att du tar jättebra bilder och jag tycker det är roligt med en lite annorlunda blogg jämfört med alla andra =)

2009-07-17 @ 10:08:48
URL: http://livetsomabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Annette

Tusen tack för din kommentar på min blogg.

Jag tyckte att det var kul att du var med

aldrig fel med en massa bra frågor. Ja det

verkar vara en super metod. kram på dej.

2009-11-11 @ 06:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0