Season: Spring

English
It's spring, and I went fishing :P So I'll just share a few photos from that event ^^

Svenska
Äntligen ska det börja bli värmare! :D Och det passar bra att börja göra lite outdoor activities nu ^^ Så jag var o fiskade, här kommer lite bilder :P


Me switching between my equipment ^^
Jag som letar bland mina saker :P


I caught a perch :P haha
Fångade en Abborre ;O


I caught another one :D
Och en till ^^


A Magpie, wondering why I am photographing him :P
En Skata som undrar varför jag fottar den ^^


A pair of Mute Swans making love :D
Ett par kärleksfulla knölsvanar :D


Another handsome one :D
En till snygging ^^


A seriously beautiful bird with less beautiful table manners :P
En Bofink som inte lärt sig att äta upp allt på tallriken :P


A Duckwalk in action!
En hane Gräsand :P

Kommentarer
Postat av: Pamela

Fina bilder =) Härligt nu när det e så skönt väder! :D Du gillar få dina fåglar m ryggen mot dig.. xD Som bofinken :P

2009-04-23 @ 14:06:50
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: gila

Vilken söt bild på det kärleksfulla svanparet! :)

2009-05-05 @ 15:50:53
URL: http://levdindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0