Mating time!

English
When I woke up today I just knew I was going outside shooting cause the weather was f?!*in' awesome! I was lucky to get some good shots on a few hotties!

Svenska
Vädret var sjukt fint idag! Hade tur o fick äntligen bra bilder på t.ex. Björktrast :D


A Fieldfare, been a hard fight for me, always escaping, but today I got it good!
Björktrast, äntligen fått en bra bild ^^


Another one on this beauty!
En sista bild på snyggingen!


A real miss, didn't see this Jay coming... But I got it though :P
Jaja, man kan inte alltid lyckas så bra, Nötskrika är det iaf :P


Ducko-fighto! These were not too happy about each other!
Ankfight! :P Kom aldrig nära en ankas revir, oh no!


A really Great Tit! ;P This one is just beautiful!
Talgoxe som ville jag skulle hålla mig på avstånd :P


A male Wren singing its melody^^
En Gärdsmyghane som sjunger till honorna!


The Toads have arrived to Vinslövssjön ^^ I borrowed this one for a few seconds :)
Paddorna har kommit ut ur sin vinterdvala :D Denna hade stannat upp på vägen o jag tog mig friheten att fotta den :P


I found an animal spying around in the grass, can you see it? ^^
Hittade en buse som smög omkring i gräset, kan du se den? :P

Kommentarer
Postat av: Pamela

Fina bilder! Paddan var ju skitcool!! :D Gärdsmygen blev skitbra! :D Jag ser var djuret befinner sig på understa bilden men inte vad det för djur :P hare kanske ?! xD

2009-04-06 @ 17:05:39
URL: http://briardkimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0