Lyckad!!

Gårdagens "jakt" har var väldigt lyckad! Jag kom gåendes till bilen efter att varit ute och snokat rundor, så såg jag lite längre bort i ett träd sitta en stor vit rovfågel! Så började jag gå mot den, men tänkte, kanske den sitter kvar om jag kör istället. Och det gjorde den verkligen! Jag burstade i högsta fart och fick runt 10 bilder på fågeln innan den flög! :D Här kommer några av dom!


Först värkade inte som om den var äns orolig över min närvaro. Den tittade inte äns hit, men sån vacker fågel!
Detta är en väldigt ljus Ormvråk (inte Börringevråk).


Men sekunden efter jag tagit första bilden, så kom "killerblicken" :P Som om den tänkte "Var tusan kom du ifrån?!" ;O


Sen så var det väldigt jobbigt och sitta kvar :P Men den satt kvar ett tag till ^^


Här är en av de sista bilderna innan den bestämde sig för att min tid hade runnit ut, tackar för den stunden! :D

Kommentarer
Postat av: Pamela

shit!! så fina bilder!! :D så skoj*!! :D

2008-09-04 @ 11:53:20
URL: http://worldofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0