Pictures only Nature can offer!

Här kommer lite bilder som tagits med en Sony DSC-H50. Det jag ska göra är att fotografera så många olika djurarter (mest fåglar) som möjligt! Så kommer jag uploada bilder här med de bästa exemplaren! Hoppas det smakar ^^


Denna Sädesärlan är tagen vid Vinslövssjön. Satt på staketet till Frilufsbadet så jag passade på att fånga den på bild :D


Bofink, oxå längs Vinslövssjön ;P Inte så bra bild, men den ända Bofinkbilden jag har just nu xD


Kaja, tagen utanför mitt hus klockan 5 på morgonen :P


Badande Pilfink vid Frillan, Vinslöv.

Kommentarer
Postat av: Pamela

Jättefina bilder!! Gillar den badande fåglen mest :D skitfin!

2008-06-27 @ 22:42:57
URL: http://worldofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0