Några nyagamla fynd ;D

Här kommer lite nya fotton, vissa arter hade jag inte andra hade jag :P


Svarttärna som seglade över Krankesjön!


Sävsparv vid Magle Våtmark! Väldigt gullig fågel :)


En väldigt dålig bild på Steglits som drack vatten i en pöl :P


Ja,... ännu en dålig bild, men det är iaf en Ärtsångare :P


Fisktärna som jag ville skulle vara Skräntärna ;O men ack nej :P haha


Ringduva sittandes på en gatulampa ;D


Brun Kärrhök som har en gren ivägen för kameran xD Men detta var närmast jag kunde komma :P


It's a Fox ;D Pamela o jag hittade den hemma hos henne i helgen :) Jättesöt o jättefin! Ganska ung tror jag.


Juvenil Havsörn som var ute o flög ;D Fottade genom bilruta, därför blev den inte så bra xD

Kommentarer
Postat av: Pamela

Fina bilder! Sävsparven blev skitbra! :D Kul att det var en havsörn ;D haha

2008-07-29 @ 09:22:56
URL: http://worldofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0