Mornings bring luck!

I morse så fick jag en kul upplevelse! Var på väg hemåt efter min mornsrunda när jag såg en Hare lunkandes mot mig på stigen, snabbt satte jag mig ner och satt blixtstilla o väntade in den,..


On its way, nu börjar den närma sig :P


Nu stannade den upp kanske 3-4 meter framför mig för den
hörde när jag klickade varje gång jag fottade :P Notera att den är skadad i vänstra örat,
antagligen efter slagsmål med annan hare :P


Lyssnar riktigt efter vad som låter... Den satt en bra stund här så jag fick en sjukt massa bilder :P


Såhär nära kom den, nu kunde jag nästan tagit på den :P MAX 2 meter ifrån mig,
och direkt efter jag tagit denna bilden så vände den o for fortare än fortast åt andra hållet!

Kommentarer
Postat av: Pamela

haha så skoj xD fina bilder!

2008-07-03 @ 09:42:16
URL: http://briardkimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0