Lite fåglar,...

Här kommer lite fåglar (surprised? :P).


En Större Hackspett satt i grannens gran när jag skulle ut o fotta ;D


Mycket vacker! :)


Inte samma Hackspett, denna hittade jag o älskling vid Åhus Strand!


Hackspett är en av mina favorite fåglar ;D


En annan väldigt vacker varelse, Ekorre :D


Hittade en Ringduva som vandrade i skogen ^^


Äntligen fick jag fottat Fiskmås! ;D Trots den kan låta enkel så har jag bara stött på Gråtrut hittills ;O


Tycker om havsfåglar ;D Liksom Örnar så känns dom så fria när dom seglar runt i luften.


Fångade en Fiskljuse på bild när jag ändå var i farten idag :P


Hittade en Skogsduva som satt väldigt nära oss på ett tak o kollade ut över alla goda glassar folk köpte :P


Duvor e väldigt tråkiga... o ganska fula... men väldigt passande o fotta då dom sällan flyger iväg ;D


Efter många om o men så har jag äntligen fått bild på den där eländiga Smådoppingen! ;D
Inte den bästa bilden men nu har jag iaf den ;O


En sista bild på skönheterna ;D Där var 3 st vid Magle Våtmark ^^


Vi hittade ett gäng Tranor på vägen och var ju tvugna att stanna för att fotografera dom!
Ungefär samtidigt som vi tog ett steg ut på åkern så flög alla ;O Men foto blev där! ;D

Kommentarer
Postat av: Pamela

Kul att du fick så pass bra bilder på smådoppingen =P De andra var också bra =)

Skulle du inte skriva texten över bilderna?! ;D

2008-07-24 @ 11:01:32
URL: http://briardkimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0