Helgfotografering!

Zup Y'all?!

I helgen körde jag o Pamela till Glenn o Robin som skulle lära oss lite om fotografering :D Deras föräldrar deltog även under dag två och det var fruktansvärt skojj!

Hoppas kunna göra det igen!

Här kommer lite pictures from the journey!


En Gulsparv som förvirrade det för oss :P (Ja, jag har börjat skriva bildtext ovanför bilden... :P)



Flygandes Småspov, syns inte så bra bakifrån men jag hann inte ta framifrån xD



En flock Kärrsnäppor som vilade på en sten ;D



En Ejder som vaksamt håller koll på mig



3 Kentska Tärnor, från vänster; Adult, nästan Adult och Juvenil. De andra två är en Skrattmås och Juvenil Skrattmås.



Flygandes Havstrut som tog sig fram ^^



Försökte tappert fotta några Ladusvalor som flög, men så satte sig den ena precis framför mig o då slutade jag försöka m de andra ;O haha



Två Myrspovar som snappar upp lite käk från dyngan :P Runt omkring går där lite Skrattmåsar och Starar.



Helgens Absoluta höjdpunkt! Men dock inte bästa bilderna, men vi fick se det ända häckande paret Berguv i Skåne ;D Bilderna är fottade genom Tub så de blev inte så bra :P Men den satt nog på nästan 1 km avstånd.

Här kommer ungarna, de syns inte så bra då de gömde sig väl i skuggan :P



Mamma Berguv satt vakandes i solen :P








Kommentarer
Postat av: Pamela

Skitfina bilder!! Det var så skoj! o Berguvarna var ju riktigt skoj o se! :D

2008-07-22 @ 10:18:16
URL: http://worldofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0