Nyaste fynd!

Här kommer lite nya fynd som jag tagit!

Observera att nya fynd innebär nytagna inte fåglar jag inte hade ;P Men där e några som jag inte hade heller :P


En Sångsvan på Vinslövssjön ^^


Sädesärla som matar unge ;D


Skrattmås som lugnt simmade i havet :P


Gråtrut som satt och spejade på bryggan vid Åhus Strandbad ;D


Sen flög den ner i vattnet xD


Hämpling, ny art som jag inte hade ;D


Såg två stycken Småskrake som simmade framför ögonen på mig, när jag öppnade kameran så flög dom och detta var den bästa bilden jag fick xD


Ekorre som ville ta skydd från regnet som kom :)


E faktiskt Väldigt nöjd m denna bilden! ;D Gråtrut som jag lyckades fotta när den flög förbi mig ^^

Kommentarer
Postat av: Pamela

Så fina bilder! :D den flygandes gråtruten e så lyckad! Likaså hämplingen o ekorren :D du e så duktig älskling! <3

2008-08-03 @ 19:00:27
URL: http://worldofnature.blogg.se/
Postat av: gila

Jag kan inte fatta att du kan alla namnen... det är ju hur coolt som helst!

2008-08-03 @ 21:02:47
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0