Some New Catches!

Här kommer lite nya bilder som tagits! :D Är nu uppe i 89 Arter vilket jag tycker är väldigt mkt :P Många av dom är tagna på Irland/Nordirland.


Engelsk Sädesärla/White Wagtail, fottad på Irland ;D


Grå Flugsnappare/Spotted Flycatcher som jag hittade i ett träd ^^


Gråhäger/Grey Heron, väldigt vacker bild! :)


Gråkråka/Hooded Crow som satt på en stolpe och väntade på min kamera ;O


Kungsfågel/Goldcrest som jag fick jaga något fruktansvärt för den rörde sig hela tiden,... :P


Rödbena/Redshank, första jag ser och fottar :D Mycket fin fågel!


En Rödhake/Robin som iaktar mig :P


Mycket vacker juvenil Rödstjärt/Redstart, farfar hade Sommargylling i hans trädgård dagen innan,
så jag missade den m 1 dag xD men hittade mycket annat fint! ;D


Två stycken Rörhönor/Moorhens i full akt! Lite fin bild denna ^^


En mycket vacker Silltrut/Lesser Black-backed Gull som satt och spejade i stan!


Äntligen fick jag en bättre bild på Smådopping/Little Grebe som jag sedan innan fottat men inte kom nära.


En Adult och Juvenil Stare/Starling som inte ville flyga iväg och därför fick jag mycket fina bilder ;D

Kommentarer
Postat av: Pamela

Där e en de mycket fina bilder :D jätteskoj! :D

2008-08-19 @ 09:58:52
URL: http://worldofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0