More more more...

Last night I didn't finish my updating.. :P So here we go again ^^


En Stenknäck/Hawfinch som plockade bär i farfars trädgård! :D En av mina favoritfåglar :P


Svarthakad Buskskvätta/Stonechat med byte i munnen :P


Herr Svarthakad Buskskvätta/Stonechat :P


Svartvit Flugsnappare/Pied Flycatcher.


En mycket vacker Tornfalk/Kestrel som satt och spanade in oss ;:


Now this is a damn story,...

Jag har letat efter denna vanliga duvan i FLERA veckor! :P Vet dom finns runtomkring mitt område, men har inte sett dom denna sommaren, inte en enda. Så hittade jag ett par hos Pamela när jag skulle hem vid busshållsplatsen och blev sjukt glad (ofc.). Sen åkte jag ju hemåt och när vi senare på eftermiddagen kom hem från farfar o farmor så satt där givetvis två stycken Turkduvor PÅ GRANNENS ANTENN! Samma dag när jag precis fottat dom xD Well that's annoying... Men jag fick bättre bilder visserligen. :P Well, this is a common Collared Dove!

Kommentarer
Postat av: Pamela

haha kul det m duvan ;: fina bildeR!

2008-08-19 @ 10:02:48
URL: http://worldofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0